Biały model MMD
Każdy z nas spotkał się kiedyś z czymś takim:
Jak sobie tym poradzić?
INSTRUKCJA
1.Włączamy pmx editor
2.Ładujemy model
3.Klikamy na te przyciski wyłączając kropki.Nie będą nam potrzebne
4.Przełączamy na zakładkę "Material"
5.Interesują nas te dwie części
A-części modelu
C-tekstury,sphere
Jak widać tekstura/sphere do tej części nazywa się 燭台切 目 ベース.bmp i sphere2.bmp które powinny znajdować się w folderze z modelem
Więc klikamy na te dwa kwadraty(zielony i fioletowy) i pojawiają się nam dwa szare okna
Jak widzimy sphere jest już dodane. Ale,texture jest puste więc szukamy folder z teksturami(zazwyczaj nazywa się "teksture" lub "tex) i na chybił trafił (lub na czuja) przykładamy każdy plik do okienka wciskając "Change" aż do momentu gdy stwierdzimy,że pasuje
6.Robimy tak z kolejnymi częściami ciała aż do końca.
Jak sobie tym poradzić?
INSTRUKCJA
1.Włączamy pmx editor
2.Ładujemy model
3.Klikamy na te przyciski wyłączając kropki.Nie będą nam potrzebne
4.Przełączamy na zakładkę "Material"
5.Interesują nas te dwie części
C-tekstury,sphere
Jak widać tekstura/sphere do tej części nazywa się 燭台切 目 ベース.bmp i sphere2.bmp które powinny znajdować się w folderze z modelem
Więc klikamy na te dwa kwadraty(zielony i fioletowy) i pojawiają się nam dwa szare okna
Jak widzimy sphere jest już dodane. Ale,texture jest puste więc szukamy folder z teksturami(zazwyczaj nazywa się "teksture" lub "tex) i na chybił trafił (lub na czuja) przykładamy każdy plik do okienka wciskając "Change" aż do momentu gdy stwierdzimy,że pasuje
6.Robimy tak z kolejnymi częściami ciała aż do końca.
Wskazówka: Czasem warto sprawdzić czy w nazwie tekstury nie ma jakieś liczby. To nam może pomóc ;)






Komentarze
Prześlij komentarz