Biały model MMD

Każdy z nas spotkał się kiedyś z czymś takim:



Jak sobie  tym poradzić?



INSTRUKCJA


1.Włączamy pmx editor
2.Ładujemy model


3.Klikamy na te przyciski wyłączając kropki.Nie będą nam potrzebne


4.Przełączamy na zakładkę "Material"


5.Interesują nas te dwie części



A-części modelu
C-tekstury,sphere

Jak widać tekstura/sphere do tej części nazywa się 燭台切 目 ベース.bmp  i sphere2.bmp które powinny znajdować się w folderze z modelem
Więc klikamy na te dwa kwadraty(zielony i fioletowy) i pojawiają się nam dwa szare okna


Jak widzimy sphere jest już dodane. Ale,texture jest puste więc szukamy folder z teksturami(zazwyczaj nazywa się "teksture" lub "tex) i na chybił trafił (lub na czuja) przykładamy każdy plik do okienka wciskając "Change" aż do momentu gdy stwierdzimy,że pasuje


6.Robimy tak z kolejnymi częściami ciała aż do końca.

Wskazówka: Czasem warto sprawdzić czy w nazwie tekstury nie ma jakieś liczby. To nam może pomóc ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak dodawać i sterować modelem MMD?+ray-cast!!!!

Shadery #1 -PowerDOF